• OMX Baltic0,72%292,22
  • OMX Riga−0,59%862,95
  • OMX Tallinn0,3%1 835,65
  • OMX Vilnius0,54%1 142,16
  • S&P 5000,72%6 037,88
  • DOW 300,3%44 556,04
  • Nasdaq 1,35%19 654,02
  • FTSE 100−0,12%8 560,72
  • Nikkei 2250,09%38 831,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,61
  • OMX Baltic0,72%292,22
  • OMX Riga−0,59%862,95
  • OMX Tallinn0,3%1 835,65
  • OMX Vilnius0,54%1 142,16
  • S&P 5000,72%6 037,88
  • DOW 300,3%44 556,04
  • Nasdaq 1,35%19 654,02
  • FTSE 100−0,12%8 560,72
  • Nikkei 2250,09%38 831,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,61
  • 07.03.13, 08:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina omanik: Volvo liiga põhjamaine

Rootsi majandusleht Dagens Industri taunib tänases esikaaneloos Volvo sõiduautode hiinlasest omaniku väljaütlemist, et Volvo kaubamärk on liiga põhjamaine ja vajab Hiina turu jaoks ümberkohendamist.
„Li Shufu ei ole mõhkugi aru saanud,“ kärab lehe esikaas.
„Volvol on omad nõrkused. Autol on liiga tugev põhjamaine pitser,“ ütles Volvo sõiduautode divisjoni üles ostnud Hiina autototootja Geely asutaja ja juhatuse esimees Li Shufu Genfi automessil. Li Shufu sõnul vajab eelkõige ümbertegemist salong, et paremini vastata Hiina maitsele.
Sellised väljaütlemised on Volvo jaoks katastroof, taunib Håkan Matson, Dagens Industri tänase kommentaari autor.
Katastroof on see kahel põhjusel. Esiteks on väga halb, kui firma suuromanik ja juhatuse esimees ise oma firma tooteid laidab. Teisalt näitab see, et Li Shufu „ei ole mõhkugi aru saanud“, kuidas Volvo kaubamärki hoida.
Vaid mõne sekundiga on aastatepikkune visa ja järjekindel töö kaubamärgi ülesehitusel, mis rõhutab just Volvo disaini põhjamaist lihtsuste ja selgust, tühjaks tehtud. Automaailmas prestiižikat marki üles ehitades asjad nii ei käi. „Autosid ei tehta iga turu jaoks ringi. Volvo peab alati olema Volvo,“ kirjutab Matson, märkides, et Volvole suuromaniku sellised väljaütlemised head ei tähenda.
Läinud aastal kahanes Volvo sõiduautode müük Hiinas 10%.

Seotud lood

Uudised
  • 18.08.14, 12:22
Volvo uus maastur testib tulevikku Hiina omanikuga
Tuleva nädala teisipäeval, 26. augustil tõmbab Volvo katte uue põlvkonna XC90 maasturilt, millega on seotud väga suured ootused.
Börsiuudised
  • 22.03.13, 08:52
Hiinas peteti Volvo müüginumbritega
Rootsi autotootja Volvo avastas enda Hiina automüüjate seas ulatusliku pettuse, mille käigus võltsiti automüüginumbreid ettevõttesiseste rahaliste boonuste saamiseks, kirjutas Reuters.
Uudised
  • 05.06.13, 11:54
Volvo laieneb Hiinas, avab tehase
Eelmise aasta kehva müügi järel Hiina turul on Volvo sõiduautod revanši teinud - täna avatakse Hiinas ka uus Volvo tehas, kirjutab Rootsi majandusleht Dagens Industri.
  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 10:25
Ehituskonsultant Amhold aitas tühjale krundile rajada Trumpfi fiiberlasertehnoloogiaga tootmisüksuse
Inseneri- ja arhitektuuribüroo Amhold ASi ja Euroopa juhtiva ventilatsiooniettevõtte Lindab ASi pikaajalise koostöö tulemusena valmis hiljuti Jõelähtme valda Iru külla tühjale jäätmaale Trumpfi fiiberlasertehnoloogia võimekusega tootmiskompleks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele