• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 05.06.13, 11:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volvo laieneb Hiinas, avab tehase

Eelmise aasta kehva müügi järel Hiina turul on Volvo sõiduautod revanši teinud - täna avatakse Hiinas ka uus Volvo tehas, kirjutab Rootsi majandusleht Dagens Industri.
Aasta nelja esimese kuuga kasvas Volvo sõiduautode müük Hiinas 27,6%. See on oluliselt kiirem kasv kui Hiina luksusautode segmendis tervikuna, mis pidurdus samal perioodil vaid 6,1%-le.
Sellise tempoga on Volvo ühtlasi kiireima kasvuga sõiduauto brand Jaguari järel, millel on nüüd India omanikud.
Volvo Hiina haru juht Lars Danielsson prognoosib tänavu müügi kasvu vähemalt 20%.
Läinud aastal Volvol Hiina turul kuigi hästi ei läinud - müüdi vaid 42 000 sõiduautot, mida oli 5000 võrra vähem kui eelnenud aastal.
Lars Danielsson näeb Hiina turul edu saavutamise eeldust kohalikus tootmises. Audi, mis juhib Hiina turul luksusautode müügitabelit, toodab 83% Hiina turul müüdud Audi sõiduautodest kohapeal. Volvol on sama näitaja vaid 15%. Juba mõne aasta perspektiivis peab see number kasvama 75%-le, ütles Danielsson.
Volvo omaniku, Hiina autotootja Geely, asutaja Li Shufu kritiseeris ühes intervjuus, et Volvo väljanägemine on liiga skandinaaviapärane ega vasta hiinlaste maitsele. Küsimusele, kas Volvo plaanib disaini muuta, vastas Lars Danielsson järgmiselt: "Me jääme kindlaks oma skandinaavia pärandile. Kuid me plaanime oma mudelitele luua ka nišivariandid, mis vastavad meie Hiina klientide nõudmistele," ütles ta.
Automüük Hiinas, 2013 jaanuar-aprill
Audi 140 000 (kasv 14%)
BMW 109 000 (kasv 9%)
Mercedes 60 000 (langus 8%)
Land Rover 22 000 (kasv 11%)
Volvo 18 500 (kasv 28%)
Allikas: DI

Seotud lood

Uudised
  • 18.08.14, 12:22
Volvo uus maastur testib tulevikku Hiina omanikuga
Tuleva nädala teisipäeval, 26. augustil tõmbab Volvo katte uue põlvkonna XC90 maasturilt, millega on seotud väga suured ootused.
Börsiuudised
  • 06.06.13, 12:06
BMW ja Mercedese tehased lükkavad suvepuhkused edasi
Nõudlus Saksa autode järele on nii suur, et BMW ja Mercedese  tehased hoiduvad traditsioonilistest suvepuhkustest, kirjutas Bloomberg.
Uudised
  • 07.03.13, 08:15
Hiina omanik: Volvo liiga põhjamaine
Rootsi majandusleht Dagens Industri taunib tänases esikaaneloos Volvo sõiduautode hiinlasest omaniku väljaütlemist, et Volvo kaubamärk on liiga põhjamaine ja vajab Hiina turu jaoks ümberkohendamist.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.12.24, 22:19
S&P Global Ratings agentuur tõstis Freedom24 ja Freedom Holding Corp. tütarettevõtete krediidireitinguid
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele