• OMX Baltic0,33%302,3
  • OMX Riga−0,15%878,59
  • OMX Tallinn−0,9%1 912,53
  • OMX Vilnius0,4%1 175,8
  • S&P 500−0,5%5 983,25
  • DOW 300,08%43 461,21
  • Nasdaq −1,21%19 286,93
  • FTSE 1000,44%8 696,72
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%90,88
  • OMX Baltic0,33%302,3
  • OMX Riga−0,15%878,59
  • OMX Tallinn−0,9%1 912,53
  • OMX Vilnius0,4%1 175,8
  • S&P 500−0,5%5 983,25
  • DOW 300,08%43 461,21
  • Nasdaq −1,21%19 286,93
  • FTSE 1000,44%8 696,72
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%90,88
  • 09.01.14, 11:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: Elroni uued rongid toovad märkimisväärse kokkuhoiu

Loodan, et Elron lahendab tippkoormuse küsimuse, ütles majandusminister Juhan Parts täna valitsuse pressikonverentsil.
„Täna tuli uus rong, järgmisel nädalal parandatakse neid väljumisi, kus tippkoormus on suur,“ ütles Parts ja lisas, et täna on veel üksikud väljumised päeva jooksul, kus seisupileteid müüakse rohkem, kui see tavapärane oleks.
„Selleks, et reisijad ja avalikkus mõistaksid konteksti, rõhutan, et eile rääkisin 100 miljonist kroonist, just nimelt kroonidest, et saaks võrrelda diiselrongide parki. Vanade rongide kulu oli aastas 100 miljonit krooni kallim võrreldes uue diiselrongipargiga,“ selgitas Parts. „Selles summas on suured remondikulud, infrastruktuurikulu, veeremi amortisatsioonikulu.“
Parts rõhutas veel kord, et kui mõelda, et need uued rongid oleksid olemas olnud juba 10 aastat tagasi, oleks see toonud kokkuhoidu miljard krooni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele