Loodan, et Elron lahendab tippkoormuse küsimuse, ütles majandusminister Juhan Parts täna valitsuse pressikonverentsil.
„Täna tuli uus rong, järgmisel nädalal parandatakse neid väljumisi, kus tippkoormus on suur,“ ütles Parts ja lisas, et täna on veel üksikud väljumised päeva jooksul, kus seisupileteid müüakse rohkem, kui see tavapärane oleks.
„Selleks, et reisijad ja avalikkus mõistaksid konteksti, rõhutan, et eile rääkisin 100 miljonist kroonist, just nimelt kroonidest, et saaks võrrelda diiselrongide parki. Vanade rongide kulu oli aastas 100 miljonit krooni kallim võrreldes uue diiselrongipargiga,“ selgitas Parts. „Selles summas on suured remondikulud, infrastruktuurikulu, veeremi amortisatsioonikulu.“
Parts rõhutas veel kord, et kui mõelda, et need uued rongid oleksid olemas olnud juba 10 aastat tagasi, oleks see toonud kokkuhoidu miljard krooni.
Seotud lood
SEBE tütarettevõte Eesti Buss OÜ teatas, et suurendab reedel ja pühapäeval Tallinna-Tartu ja Tartu-Tallinna liinil oluliselt istekohtade arvu, et teenindada suurenenud reisijate hulka.
Sel aastal liinile läinud uutes Elroni diiselrongides tekkinud probleemide tõttu on tulnud klienditeenindajaid veenda, et nad ei kaaluks töölt lahkumist.
Tänasest jaanuari lõpuni jagavad kell 13:30-20:30 Balti jaama Elroni diiselrongide ooteplatvormil rongireisijaile vajalikku teavet Elroni töötajad.
Elron sai tootjatehaselt enne tähtaega kätte rongi, mis võimaldas eile saata mitmele olulisele väljumisele vaguni võrra pikemad koosseisud.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.