- Majandusminister Urve Palo (vasakul) tahab 10 aastaks sõlmida lepingu Ain Kaljuranna juhitava Tallinna Sadamaga, kes küsib lepingu eest riigilt dotatsiooni kokku 200 miljonit eurot. Foto: Raul Mee
Rahandusministeerium saatis eile majandusminister Urve Palole järelevalvemenetluse kokkuvõttega otsese käsu tunnistada kehtetuks kogu läbirääkimistega peetud parvlaevahange, vahendas
Ärileht.
Tühistada tuleb ka viimane MKMi otsus, millega kuulutati hanke võitjaks Tallinna Sadam ning millega riik säästaks kümne aasta peale 60 miljonit eurot.
Rahandusministeerium leiab, et Vjatšeslav Leedo firma ehk Väinamere Liinide pakkumus vastas üldjoontes juba esimese hanke tingimustele ja mängib seega trumbid valitseva praamiärimehe kätte tagasi.
Rahandusministeerium on teise MKMi parvalaevahanget uurinud juba alates 24. septembrist. Järelevalvemenetlus algatati täpselt päev pärast MKMi teadet, et Väinamere Liinid ei kvalifitseerunud esimesel hankel osalema ning ministeerium läks edasi võimalike teenuse osutajatega otseläbirääkimistega, olemuslikult hanketingimusi muutmata.
Seotud lood
Urve Palot valetamises süüdistanud Vjatšeslav Leedole kuuluv OÜ Väinamered Liinid andis parvlaevahanget korraldanud endise majandus- ja taristuministri eile kohtusse, kirjutas Postimees.
Väinamere Liinid esitas Urve Palole nõudekirja nende hinnangul meedias esitatud valeväidete ümberlükkamiseks.
Riigile kuuluva Tallinna Sadama tütarfirmade pakkumine lõi parvlaevaühenduse korraldamise hankel pika puuga senise operaatori, Vjatšeslav Leedo ettevõtte pakutud hinda.
Majandusminister Urve Palo sõnul tagas Tallinna Sadamale võidu praamihankel madalaim hind.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.