Tagasikutsumise põhjus on Toyota teatel defektikahtlusega õhkpadjad ja võimalikud vead heitgaasi väljalaskesüsteemis, vahendab Reuters.
- 3,37 miljonit masinat ootab tee tagasi Toyota tehastesse. Suure osa neist moodustavad just pildil kujutatud hübriidajamiga Priused. Foto: Erik Prozes/Äripäev
Probleemid on
Toyota sõnul eraldiseisvad. Otsus tagasi kutsuda 1,43 miljonit masinat õhkpatjade võimaliku defekti pärast avaldati eile. Täna aga tuli täiendav uudis, et veakahtluste tõttu heitgaasisüsteemis kutsutakse tagasi veel 2,87 miljonit sõiduvahendit.
Heitgaasisüsteemi võimalik defekt puudutab Toyota sõnul 2006.–2015. aastal toodetud mudeleid, täpsemalt Priuseid, Corollasid ning Auris Compacti luukpärasid. Nimelt peitub probleem kütuseemissiooni kontrollühikus, mis võib hakata paisuma ja pragunema ning tekitada kütuselekkeid.
Õhkpatjade kontrolliks kutsuti tagasi ka Priuseid ja Lexus CT200h mudeleid aastatest 2010–2012. Seega võivad Priustel esineda mõlemad probleemid. Toyota sõnul võib õhkpadja täitesüsteemis olla väikeseid mõrasid, mille tulemusel võivad õhkpatjade täitumiskambrid ilma välise põhjuseta eralduda, õhkpadi osaliselt täituda ja salongi tungida.
Senimaani pole Reutersi sõnul kummagi probleemiga aga ühtegi vigastust või õnnetust seostatud.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.