Riigiettevõtte Operail Ameerika diiselvedurid läksid vanarauaks, samal ajal kui Venemaal monteeritud vedurid seisavad jõude. Ettevõte eitab, et tehnika müüdi vanarauaks seoses majandusraskustega.
Rail Baltic Estonia kuulutas välja hanked järgmise 52,6 km põhitrassi alusehituse ja ristumiste rajamiseks, Eesti põhitrassi esimeste lõikude ehitustööd algavad kevadel.
Eesti raudteedel võib endiselt kohata sanktsioonide all olevate Venemaa ettevõtete logodega vaguneid. Kuid see ei tähenda, et sellised rongid rikuksid tingimata Euroopa Liidu kehtestatud keelde.
Raudtee kaubaveomahu suurendamiseks läheb vaja enamat kui madalat taristu kasutamise tasu, kirjutab Eesti Raudtee kommertsosakonna juhataja Arthur Raichmann vastukajana Operaili juhatuse liikme Merle Kurvitsa arvamusloole.
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.