Müügiprotsessi sügavus ja meisterlikkus tulevad esile just siis, kui keskenduda kliendi vajadustele, väärtustele ja kogemusele, selgub saatest “Nimed müügitahvlil”. Samuti saab teada, milliseid praktilisi tehnikaid ja nippe tasub rakendada tehingu edukaks lõpetamiseks.
- Kliendile toodet müües tuleb kaardistada kliendi soovid ja vajadused ning võimalused. Foto: Pexels.com
Seekordses saates jätkavad
Dominate Salesi juht
Silver Rooger ja Goldtime'i tippmüüja
Katrin Muld sealt, kus eelmine kord jäi pooleli, ja räägivad sellest, milline on hea müügiprotsess ja kuidas seda igas etapis teha nii, et pakkuda kliendile tõeliselt inspireerivat ostukogemust.
Saates tuleb juttu müügiprotsesside etappidest, alates kliendiga konktakti loomisest kuni sobiva lahenduse pakkumiseni. Samuti jagavad saateosalised praktilisi tehnikaid ja nippe, kuidas tehinguid edukalt lõpuni viia. Katrin Muld toob näiteid nii peegeldamisest, kaardistamisest kui ka personaalse lähenemise tähtsusest.
Lisaks jagatakse kuulajatele kasulikke võtteid, kuidas erinevates olukordades klienti kuulata, mõista ja juhendada.
Põhjalik müügiprotsessi kirjeldus ja analüüs jaemüügis
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tippmüüja Katrin Muld Goldtime'ist jagab saates "Nimed müügitahvlil" oma õppetunde ja lugusid sellest, mis ehete müügi kulisside taga toimub.
Osa ettevõtteid jääb tulemuste püüdmisel eesmärkidest kaugele, sest kiputakse alahindama, kui palju aega ja ressurssi kulub tegelikult B2B segmendis tulemusteni jõudmiseks, eriti teenuste müügis ning idufirmades.
Seekordses saates "Nimed müügitahvlil" räägivad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener Mardo Kase ohu märkidest, mis viitavad sellele, et sina või su müügitiim põletate päringuid.
"Nimed müügitahvlil" 50. juubelisaates tuleb juttu Dominate Salesi klientide kogemuslugudest, kes on olnud majandusraskustes ja pidanud tegema radikaalseid ümberkorraldusi müügis, et jõuda eesmärgini.
Eelmisel aastal kinnisvaraturg hangus, ka sel aastal pole mahud varasemaga võrreldes taastunud. Scandium Kinnisvara tegevjuhi Maido Lüiste sõnul on kinnisvaraarenduses käibed vähenenud lausa kolm korda ja arendajatel tuleb tegutseda täiesti uues turusituatsioonis.