• OMX Baltic−0,16%271,48
  • OMX Riga0,79%869,3
  • OMX Tallinn−0,06%1 731,57
  • OMX Vilnius0,03%1 064,69
  • S&P 500−1,11%5 970,84
  • DOW 30−0,77%42 992,21
  • Nasdaq −1,49%19 722,03
  • FTSE 1000,16%8 149,78
  • Nikkei 2251,8%40 281,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110
  • OMX Baltic−0,16%271,48
  • OMX Riga0,79%869,3
  • OMX Tallinn−0,06%1 731,57
  • OMX Vilnius0,03%1 064,69
  • S&P 500−1,11%5 970,84
  • DOW 30−0,77%42 992,21
  • Nasdaq −1,49%19 722,03
  • FTSE 1000,16%8 149,78
  • Nikkei 2251,8%40 281,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110
  • 28.04.08, 08:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rolleri kindlustustasu tsikliga samas klassis

Üha enam avariisid põhjustavad rollerijuhid peavad varsti hakkama maksma kohustuslikku liikluskindlustust, mis võib ulatuda samasse hinnaklassi mootorratta kindlustamisega.
Ministeeriumidesse kooskõlastusringile saadetud uue liiklusseaduse eelnõu järgi tuleb mopeedid registreerida autoregistrikeskuses mootorsõidukina ja see tähendab automaatselt, et mopeediga liiklemisel saavad kohustuslikuks nii juhiluba kui liikluskindlustus, kirjutas Postimees.
«See plaan on juba paar-kolm aastat olnud,» tunnistas Eesti Liikluskindlustuse Fondi juhatuse liige Kristjan Niinemaa. «Motorollerid on massidesse läinud ja liikluspilt hullemaks muutunud, me pole tahtnud muud kui rollerite arvele võtmist, sest vastasel juhul on selle massiga raske toime tulla.»
Mopeedi kohustuslik liikluskindlustus ei osutu aga nii odavaks nagu võiks eeldada, Niinemaa sõnul on põhjus selles, et liikluskindlustuse fond maksab kinni ka õnnetuse süüdlase ravikulud.

Seotud lood

Uudised
  • 21.05.08, 12:00
Kindlustusseltside peale kaevati kaks korda enam
Finantsinspektsiooni aastaaruandest selgub, et eelmisel aastal kaevati inspektsioonile kindlustusseltside peale kaks korda enam kui 2006. aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 16:38
Tehnoloogia puudumine ei heiduta, lennujaam võttis ambitsioonika eesmärgi
Tallinna Lennujaam tahab saavutada süsinikuneutraalsuse järgmisel ja kliimaneutraalsuse 2030. aastal. Neist viimane eesmärk on Tallinna Lennujaama finantsjuhi ja juhatuse liikme Anneli Turkini sõnul ambitsioonikas ja väljakutsuv, sest kõiki tehnoloogiaid selle saavutamiseks veel olemas ei ole.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele