Seakasvatusettevõtte Ekseko juht ja
Talleggi juhatuse esimees Teet Soorm ütles, et põllumajanduses väikese autoga
hakkama ei saa, seega temal on luksusautode maksustamise teemast täiesti
ükskõik.
„Täiesti ükspuha sellest teemast,“ ütles Soorm ning lisas, et teda tõesti ei paelu teema, kas pannakse maksud peale või ei.
„Ise sõidan Toyota Land Cruiser 120ga ja pean seda põllutööl vajalikuks. See on nii hea läbivusega auto,“ rääkis seakasvataja ning lisas, et kahjuks on põllumajanduses pea võimatu väikese autoga hakkama saada.
Sotsiaaldemokraadid käisid riigi eelarvestrateegia töörühmas koalitsioonipartneritele välja idee kehtestada luksusauto maks mootorsõidukitele, mille võimsus ületab 139 kW.
Aripaev.ee küsis tänase päevaküsimusena, kas luksusautod tuleks maksu alla panna.
Seotud lood
Sotsiaaldemokraadid käisid riigi
eelarvestrateegia töörühmas koalitsioonipartneritele välja idee kehtestada
luksusauto maks mootorsõidukitele, mille võimsus ületab 139 kW.
50% aripaev.ee tänasele lugejaküsimusele
vastanutest oli Sotsiaaldemokraatide riigi eelarvestrateegia töörühmas välja
käidud ideele, kehtestada luksusauto maks, vastu.
Lasterikaste Perede Liidu president Kalmer
Hütt ütles, et on põhimõtteliselt Sotsiaaldemokraatide välja käidud luksusautode
maksustamise idee poolt, sest tegemist on ikkagi kõikide inimeste ühisvara
kasutamisega teistest rohkemal määral.
Amserv Grupi AS üks osanik ja juht Raivo
Kütt on seda meelt, et enne kui hakata rääkima luksusautode maksustamisest,
tuleks rangelt paika panna luksusauto kui mõiste, näiteks Audi A6 pole tema
sõnul luksusauto vaid tavaline keskklassi auto.
“Meie naaber on agresiivsem, karta ei tule”
Peaminister Kristen Michal sõnastab 2025. aastaks Eestile kolm eesmärki, mille eest lubab seista: aasta lõpuks on Eesti kaitse hästi kindlustatud, majandus on konkurentsivõimelisem ja bürokraatiavabam ning kasvab, ühiskondlik debatt on lugupidav ja arukas.