• OMX Baltic0,4%282,57
  • OMX Riga0,23%876,18
  • OMX Tallinn0,7%1 781,49
  • OMX Vilnius0,78%1 109,67
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,74%8 262,05
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,72
  • OMX Baltic0,4%282,57
  • OMX Riga0,23%876,18
  • OMX Tallinn0,7%1 781,49
  • OMX Vilnius0,78%1 109,67
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,74%8 262,05
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,72
  • 14.02.13, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meeldivaimad brändid: Kalev, Maxima, Tere

Meeldivaim bränd Eestis on ülekaalukalt, nagu ka eelnevatel aastatel, Kalev, millele järgneb teisena Maxima ja kolmandal kohal on Tere, selgus TNS Emori brändide edetabeli uuringust.
Kui Kalev on olnud kindlalt liidrikohal sellest ajast peale, kui sarnasel meetodil uuringut tegema hakati, siis Maxima ja Tere on teinud suure tõusu viimase nelja aastaga. 2009. aastal olid nad vastavalt 17. ja 23. kohal. Tere ja Maxima brändi on ka viimaste aastate jooksul aktiivselt reklaamikampaaniatega toetatud.
Kaheteistkümne hulka mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: A. Le Coq, ETV, Google, Leibur, Rakvere (LK), Selver, Skype, Swedbank ja Tele2.
Esikolmiku lähedale on tõusnud ka tehnoloogia brändid, nagu Google ja Skype, mis 2009. aastal esimese 25 hulka ei sattunud. Samas on selle aasta uuringu 25 esimese hulgast välja kukkunud Nokia, mis 2009. aastal oli meeldivuse edetabelis kõrgel, teisel kohal.
Edetabeli meeldivaimate brändide seas on enam toiduainetööstuse, kaubanduse ja meedia ning meelelahutusvaldkonna esindajaid.
Brändide edetabeli uuringu metoodikastBrändide edetabeli uuringu eesmärk on reastada erinevate valdkondade brändid üldise meeldivuse alusel. Selgitamaks välja populaarseimad brändid, palusime vastajal etteantud nimekirja kasutades valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat brändi – valik tuli teha 150 nimetuse ja logo seast (valik toimus mitmes etapis). Brändide nimekirja aluseks on TNS Emori erinevatest brändiuuringutest saadud kogemus. Uuringu alguses kaardistati meeldivaimad brändid ka lahtise küsimusega, et hiljem oleks võimalik korrigeerida vastajatele etteantavat brändide nimekirja.Uuringus osales 2013. aasta jaanuaris 1007 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 26.02.13, 11:00
Nokia ei suuda ikka vastata nõudlusele
Nokia tegevjuhi Stephen Elopi sõnul ei suuda nad tarneprobleemide tõttu vastata oma lipulaeva Lumia 920 nõudlusele kõikidel turgudel ning see mõjutab nende müüki konkurentsitihedal ajal.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 11:33
Dubai kinnisvaraturu mull ei lõhkenud, nagu ennustati
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele