• OMX Baltic−0,03%298,37
  • OMX Riga−0,06%863,85
  • OMX Tallinn0,1%1 953,81
  • OMX Vilnius−0,17%1 147,73
  • S&P 5000,00%5 396,63
  • DOW 300,00%40 368,96
  • Nasdaq −0,05%16 823,17
  • FTSE 100−0,4%8 216,22
  • Nikkei 225−1,01%33 920,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,8
  • OMX Baltic−0,03%298,37
  • OMX Riga−0,06%863,85
  • OMX Tallinn0,1%1 953,81
  • OMX Vilnius−0,17%1 147,73
  • S&P 5000,00%5 396,63
  • DOW 300,00%40 368,96
  • Nasdaq −0,05%16 823,17
  • FTSE 100−0,4%8 216,22
  • Nikkei 225−1,01%33 920,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,8
  • 24.03.25, 14:00

Üksik number ei aita. Mida teeninduses tegelikult mõõta?

Kui oluline on teenindust mõõta ning kui mitmel tasandil tuleks seda teha? Millised on tänapäevased tööriistad ja meetodid, millega ettevõtted hindavad oma kliendikogemust ning teeninduse kvaliteeti? Saatekülalised jagavad praktilisi kogemusi ja õppetunde.
Tele2 Eesti klienditoe juht Kadi Hoffart, Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm ja Trendline’i juht Eero Palm.
  • Tele2 Eesti klienditoe juht Kadi Hoffart, Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm ja Trendline’i juht Eero Palm.
  • Foto: Äripäev
Tele2 Eesti klienditoe juht Kadi Hoffart, Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm ja Trendline’i juht Eero Palm avavad saates "Teeninduse teejuht" enda ettevõtte vaadet, kuidas teenindust mõõdetakse, miks see oluline on ja kuidas tulemusi rakendatakse.

Seotud lood

Saated
  • 27.01.25, 14:00
Teeninduse uus suund: just selline müük suurendab kliendi lojaalsust
Saates “Teeninduse teejuht” vaatame lähemalt otsa, mis on vastutustundlik ja vajaduspõhine müük, tuues esile, kuidas need põhimõtted aitavad pakkuda klientidele tõeliselt väärtuslikke lahendusi ja kasvatada lojaalsust.
Saated
  • 02.12.24, 14:00
Töötajaid toetades pakud head kliendikogemust ja lood ettevõtte edu
Kliendikogemus on muutunud oluliseks aspektiks ettevõtete strateegias, kuna see mõjutab otseselt klientide rahulolu ja lojaalsust. Eksperdid tõdevad, et kliendikogemus on seotud töötajate heaoluga ning see on valdkond, millesse tuleb panustada.
Saated
  • 07.10.24, 14:00
Kliendisuhete asjatundjad: ettevõtte bränd olgu nii hea, et keegi ei raatsi lahkuda
Tele2 Eesti ärikliendi üksusejuht Jürgen Jalakas ja Swedbanki erasegmendi juht Tarmo Ulla avavad saates „Teeninduse teejuht“ ukse teenindusvaldkonna südamesse ning arutlevad teemal, kuidas hoida ja arendada suhteid era- ja äriklientidega. Mõlemad juhid tõdevad, et kõik algab ettevõtte brändi loomisest.
Saated
  • 09.09.24, 14:12
Head teenindust rahaga ei osta
Häid inimesi võib palgata, aga kui tugisüsteem ei tööta ja sinna ei ole panustatud, siis head teenindust ei ole lihtne saavutada ning tähtis on ka seda hoida, rääkis Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak saates "Teeninduse teejuht".
  • ST
Sisuturundus
  • 14.04.25, 17:31
30 aastat jaekaubanduses: kuidas Selver tõusis Eesti tipptegijaks
Kui 1995. aastal ostis Kaubamaja Tartu ja Tallinna kaubamajad, saadi koos varaga kaasa ka Lasnamäel asuv tühi angaar. Selle asemel, et näha selles pelgalt kinnisvaraprobleemi, nägid visionäärid võimalust. Just sellest angaarihoonest sai alguse Selver – Eesti üks edukamaid jaekette, mille lugu on olnud ühtaegu sihikindel ja julge.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele