Riigiprokuratuur lõpetas
kriminaalmenetluse, mille käigus uuriti, kas K-kohukese reklaamiga on Eesti
Keskerakond võtnud vastu varjatud annetuse.
Kaitsepolitsei poolt läbiviidud kriminaalmenetluse käigus kogutud materjalidest nähtub, et AS Idea AD ning AS Kohuke kasutasid teadlikult ära Eesti Keskerakonna sümboolikat ning nad soovisid kohukesele teha võimalikult sarnase kujundusega reklaami.
Samas ei leitud tõendeid, et Eesti Keskerakonna liikmed oleks sõlminud või tellinud nimetatud äriühingutelt K-kohukese reklaami oma valimiskampaaniaks või muul ebaseaduslikul viisil selle vastu võtnud varjatud annetusena.
Riigiprokuratuur alustas 2005. aasta detsembris kriminaalmenetlust Riigikogu korruptsioonivastase seaduse kohaldamise erikomisjoni avalduse põhjal. Erikomisjon palus kontrollida, kas K-kohukese reklaami näol oli tegemist varjatud annetuse vastuvõtmisega Eesti Keskerakonna poolt. Kriminaalmenetlus alustati karistusseadustiku paragrahvi § 402-2 alusel, mis käsitleb erakonnale tehtava annetuse vastuvõtmise keelu rikkumist.
Seotud lood
Nädal aega Säästumarketis hinnaga 2.20
müügil olnud K-kohuke oli AS Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura sõnul vaid
Säästumarketi sooduskampaania, mida kauplusekett erinevatele toodetele pidevalt
korraldab.
Harju maakohus lõpetas täna 2005. aasta
kohalike omavalitsuse valimiste ajal Keskerakonnaga seostatud K-kohukese
reklaami väärteoasja menetluse väärteo tunnuste puudumise tõttu.
Eesti tööportaale külastati 2024. aastal enam kui 35 miljonit korda. Pooled külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (20% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika.