• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 02.01.07, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

K-kohukesel on alanud sooduskampaania

Nädal aega Säästumarketis hinnaga 2.20 müügil olnud K-kohuke oli AS Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura sõnul vaid Säästumarketi sooduskampaania, mida kauplusekett erinevatele toodetele pidevalt korraldab.
Eesti Päevalehe küsimusele, et kas K-kohukesel on perioodil enne valimisi veel tulemas taolisi kampaaniaid, vastas Kambura esmalt: „Ma ei saa aru, miks K-kohukest valimistega seostatakse.”
„K-kohuke loodi selleks, et Kohukese brändile tähelepanu pöörata ja see on õnnestunud,” ütles Kambura. 2005. ja 2006. aasta tulemusi võrreldes kasvas Kohukese brändi kandvate toodete müük 22 protsenti.
Kambura sõnul on hetkel lahtisi otsi ning pakkumisi on tema sõnul tehtud. „Konkurents on suur, kuid me pöörame tähelepanu rohkem kvaliteedile ning ei saa igasuguste hinnapakkumistega alati nõus olla.” Näiteks VP Market müüb kohukesi madalama hinnaga kui 2.20 krooni ehk hinnaga 1.90 krooni.
Riigiprokuratuur lõpetas kriminaalmenetluse, mille käigus uuriti, kas K-kohukese reklaamiga on Eesti Keskerakond võtnud vastu varjatud annetuse. Kaitsepolitsei poolt läbiviidud kriminaalmenetluse käigus kogutud materjalidest nähtub, et AS Idea AD ning AS Kohuke kasutasid teadlikult ära Eesti Keskerakonna sümboolikat ning nad soovisid kohukesele teha võimalikult sarnase kujundusega reklaami.
Samas ei leitud tõendeid, et Eesti Keskerakonna liikmed oleks sõlminud või tellinud nimetatud äriühingutelt K-kohukese reklaami oma valimiskampaaniaks või muul ebaseaduslikul viisil selle vastu võtnud varjatud annetusena.

Seotud lood

Uudised
  • 23.11.06, 16:12
K-kohukese kriminaalmenetlus lõpetati: j.o.k.k
Riigiprokuratuur lõpetas kriminaalmenetluse, mille käigus uuriti, kas K-kohukese reklaamiga on Eesti Keskerakond võtnud vastu varjatud annetuse.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele