Luksusautode müüjad arvavad, et praegu on
kõigile meie turul ruumi, kuid majanduse jahtudes eralduvad ikkagi terad
sõkaldest.
Mercedes-Benzi sõiduautode müügidirektori Toomas Kreegi sõnul on luksusautode segment majandussituatsiooni otsene peegel ja ka hüpped selles segmendis on kõige suuremad, kirjutas Äripäev.
Võib küll tunduda, et nende autode turg on Eestis lõpmatult suur, kuid - kas ikka on. Kreegi arvates on kindlasti tulemas aeg, kus kasv pidurdub ja välistada ei saa ka järsku langust. Siis vaevlevad ellujäämisprobleemidega just need, kes on oma äri ainult kitsale segmendile rajanud. Samas on paratamatu see, et praegu veel on Eesti autoturul situatsioon, kus saab lühiajaliselt kiiret tulu teenida.
Pikemat perspektiivi silmas pidades osutuvad kindlasti oluliseks sellised tegurid nagu garantii, garantiiremont, muud pakutavad lisateenused, edasised investeeringud jmt, mis tagavad sellelaadsete ettevõtmiste jätkusuutlikkuse.
Eelmisel nädalal avatud Europe Auto salongi juhi Julian Kossinovi sõnul on praegu turul ruumi küll. "Alates eelmisest nädalast, kui avasime, oleme müünud juba neli autot."
Nii paljude luksusautosid pakkuvate salongidega võib muidugi alata ka hinnaralli, kuid seda eeskätt kasutatud autode puhul. Jürgen Vester Premium Motorsist kommenteeris seda nii, et kallimate kasutatud autode puhul käib alati hinnaralli, sest nende autode kliendid on hinnatundlikud. Lamborghini Tallinna turundusjuhi Keijo Kaasiku sõnul on selle klassi autode puhul hinnapoliitika kogu Euroopas ühtne ning autotehased jälgivad väga hoolikalt spekulantide tegevust. Hinnavõrdlus võib tekkida vaid meie kasutatud autode müügi ja kasutatud autode importööride müüdud autode osas.
Hiljuti avatud luksusautode salongid Esindatavad margid: kõik kasutatud luksusautod
TortugaCars
Esindatud margid: Brabus, TechArt, HamannAsukoht: Paldiski mnt 96a, TallinnLamborghini Tallinn
Esindatavad margid: Lamborghini, Bentley, LotusAsukoht: Mustamäe tee 6b, TallinnEurope Auto
Asukoht: Vabaõhumuuseumi tee 2a, Tallinn
Seotud lood
Amserv Grupi AS üks osanik ja juht Raivo
Kütt on seda meelt, et enne kui hakata rääkima luksusautode maksustamisest,
tuleks rangelt paika panna luksusauto kui mõiste, näiteks Audi A6 pole tema
sõnul luksusauto vaid tavaline keskklassi auto.
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.