• OMX Baltic−0,4%270,49
  • OMX Riga0,14%871,89
  • OMX Tallinn−0,5%1 735,82
  • OMX Vilnius−0,01%1 041,01
  • S&P 500−0,07%5 996,86
  • DOW 30−0,52%44 064,04
  • Nasdaq 0,01%19 301,43
  • FTSE 100−1,22%8 025,77
  • Nikkei 225−0,4%39 376,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,31
  • OMX Baltic−0,4%270,49
  • OMX Riga0,14%871,89
  • OMX Tallinn−0,5%1 735,82
  • OMX Vilnius−0,01%1 041,01
  • S&P 500−0,07%5 996,86
  • DOW 30−0,52%44 064,04
  • Nasdaq 0,01%19 301,43
  • FTSE 100−1,22%8 025,77
  • Nikkei 225−0,4%39 376,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,31
  • 17.08.07, 11:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Luksusautode müüjad praegu veel edukad

Luksusautode müüjad arvavad, et praegu on kõigile meie turul ruumi, kuid majanduse jahtudes eralduvad ikkagi terad sõkaldest.
Mercedes-Benzi sõiduautode müügidirektori Toomas Kreegi sõnul on luksusautode segment majandussituatsiooni otsene peegel ja ka hüpped selles segmendis on kõige suuremad, kirjutas Äripäev.
Võib küll tunduda, et nende autode turg on Eestis lõpmatult suur, kuid - kas ikka on. Kreegi arvates on kindlasti tulemas aeg, kus kasv pidurdub ja välistada ei saa ka järsku langust. Siis vaevlevad ellujäämisprobleemidega just need, kes on oma äri ainult kitsale segmendile rajanud. Samas on paratamatu see, et praegu veel on Eesti autoturul situatsioon, kus saab lühiajaliselt kiiret tulu teenida.
Pikemat perspektiivi silmas pidades osutuvad kindlasti oluliseks sellised tegurid nagu garantii, garantiiremont, muud pakutavad lisateenused, edasised investeeringud jmt, mis tagavad sellelaadsete ettevõtmiste jätkusuutlikkuse.
Eelmisel nädalal avatud Europe Auto salongi juhi Julian Kossinovi sõnul on praegu turul ruumi küll. "Alates eelmisest nädalast, kui avasime, oleme müünud juba neli autot."
Nii paljude luksusautosid pakkuvate salongidega võib muidugi alata ka hinnaralli, kuid seda eeskätt kasutatud autode puhul. Jürgen Vester Premium Motorsist kommenteeris seda nii, et kallimate kasutatud autode puhul käib alati hinnaralli, sest nende autode kliendid on hinnatundlikud. Lamborghini Tallinna turundusjuhi Keijo Kaasiku sõnul on selle klassi autode puhul hinnapoliitika kogu Euroopas ühtne ning autotehased jälgivad väga hoolikalt spekulantide tegevust. Hinnavõrdlus võib tekkida vaid meie kasutatud autode müügi ja kasutatud autode importööride müüdud autode osas.
Hiljuti avatud luksusautode salongid Esindatavad margid: kõik kasutatud luksusautod
TortugaCars
Esindatud margid: Brabus, TechArt, HamannAsukoht: Paldiski mnt 96a, TallinnLamborghini Tallinn
Esindatavad margid: Lamborghini, Bentley, LotusAsukoht: Mustamäe tee 6b, TallinnEurope Auto
Asukoht: Vabaõhumuuseumi tee 2a, Tallinn

Seotud lood

Uudised
  • 12.05.08, 15:08
Kütt: ma kohe imestan seda sotside rumalust
Amserv Grupi AS üks osanik ja juht Raivo Kütt on seda meelt, et enne kui hakata rääkima luksusautode maksustamisest, tuleks rangelt paika panna luksusauto kui mõiste, näiteks Audi A6 pole tema sõnul luksusauto vaid tavaline keskklassi auto.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele