• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,42%5 998,18
  • DOW 300,59%43 988,67
  • Nasdaq 0,04%19 276,95
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,59
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,42%5 998,18
  • DOW 300,59%43 988,67
  • Nasdaq 0,04%19 276,95
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,59
  • 21.06.08, 10:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EL jäi kütusemaksude osas eri meelt

Reedel Brüsselis lõppenud tippkohtumisel jäid ELi riigid eri meelt selles osas, kas ja kuivõrd kütuse kõrge hinna mõju maksude abil leevendada.
„Ma ei anna järgi, ma võitlen edasi,” ütles Prantsusmaa president Nicolas Sarkozy, kes on välja pakkunud idee mootorikütuselt võetav käibemaks külmutada.
Saksamaa kantsler Angela Merkel on aga teist meelt. „Mina leian, et meil tuleb tegeleda probleemi juurtega. Ma ei usu, et käibemaksul selles kuigi suur roll oleks,” ütles Merkel.
Saksamaad toetab rida vabaturumeelseid riike nagu Suurbritannia, Rootsi, Taani ja Holland, kirjutas Financial Times. Rootsi peaminister ütles Brüsselis, et plaanib hoopis tulumaksu langetada, mis jätab inimestele kütuse ostmiseks rohkem raha kätte. Eesmärk on aga ikkagi, et kütuse kõrge hind sunniks tarbimist piirama.
Tippkohtumisel ei saanud valitsusjuhid siiski probleemile kurdiks jääda ning delegeerisid Euroopa Komisjonile ülesande koostada raport, mil moel võiks maksumeetmetega „leevendada nafta hinna järsu liikumise mõjusid”. Raport peab valmis olema valitsusjuhtide tippkohtumiseks oktoobris.
Reedel lõppenud tippkohtumise kommünikees rõhutasid aga valitsusjuhid, et EL peaks vältima eelarvevahendite kasutamist, mis lükkaks edasi ettevõtjate ja eratarbijate kohanemise energia kõrgema hinnaga.

Seotud lood

Uudised
  • 19.06.08, 23:59
Hiina kärpis kütusetoetusi, tõi nafta hinna alla
Hiina tegi oma energiapoliitikas neljapäeval järsu kannapöörde, kärpides riiklikke subsiidiume.
Uudised
  • 19.06.08, 12:31
Itaalia plaanib nn robinhoodilikke makse kütusefirmadele
Itaaliast sai eile esimene valitsus Euroopas, kes käis välja äärmuslikud meetmed pehmendamaks kasvavate kütusehindade mõju kodanikele, kehtestades nn robinhoodilikud maksud kütusefirmadele.
Uudised
  • 17.06.08, 15:53
Laar: kütusehindade kasvu pidurdab energiasääst
Isamaa ja Res Publica Liidu esimees Mart Laar ütles, et vastus kütusehindade kasvule saab olla vaid uute energiaallikate kasutuselevõtt ning tunduvalt suurem tähelepanu energiasäästule.
Uudised
  • 14.06.08, 15:47
Prantsusmaa surub peale kütuse käibemaksu külmutamist
Prantsusmaa rahandusminister Christine Lagarde ütles G8 rahandusministrite kohtumisel, et Prantsusmaa kavatseb võidelda kütuse käibemaksu külmutamise eest kui riigist saab 1. juulil Euroopa Liidu eesistujariik.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele