See on eos surnud projekt, sest
kanalihaturg on täna madalseisus ja hetkel ei näe ma, et uutel tulijatel ruumi
oleks, kommenteeris ASi Maag Grupp linnulihatoodete tootejuht David Pärnamets
uue turule tulija ASi Atria Eesti ponnistust.
Pärnametsa hinnangul saab Atria Eestil väga keeruline olema. „Neil peab ikka väga palju raha olema,“ lausus Pärnamets. „Kui aga vaadata nende selle aasta kolme kvartali majandustulemusi, siis kanaprojekt suurendab ilmselt miinust veelgi.“
Pärnametsa kinnitusel teevad nii Tallegg kui ka Maag Grupp oma Rannamõisa kaubamärgi all müüdavale linnulihatoodangule dumpingut ning korraldavad pidavalt odavkampaaniaid. „Rahval ei ole lihtsalt raha,“ tõdes Pärnamets.
„Müüb vaid see, mis on odav. Ma käin iga päev poodides hindu vaatamas ja ka täna seisin Selveris kanalihatoodete leti ees. Kui meie klassikalise küpsetusbroileri kampaaniahind oli (neljapäeval-toim.) 44.90 ja Talleggi kampaaniahind oli 49.90, siis Wõro samas kaalus sama toode maksis 70.60. Ma sugugi ei arva, et Selveri klient on püstirikas.“