LHV analüütiku Kristo Oidermaa sõnul aitas kuum suveilm tõsta Premia Foodsi jäätisemüüki, mis lubab oodata ka tugevat kasumit.
Järgneb Kristo Oidermaa kommentaar:
Premia kolmanda kvartali käibenumbrid olid oodatult head. Kuuma suve mõjul on jäätisemüük teinud rekordeid ning isegi ilma Venemaa Hladokombinati mõjuta oleks jäätise segmendi müügikasv olnud 22%. Kalatoodete müük oli nõrk, kuid see oli põhjustatud tootmisvõimsuse vähenemisest tulekahju tõttu. Samuti taastuvad kalatoodete üksuse tootmismahud ettevõtte sõnul aasta lõpuks.
Kolmas kvartal on sesoonselt Premia Foods grupile kõige soodsam aeg, kuna siis on kõrge kasumlikkusega jäätise segmendi müük kõige suurem. Seetõttu võib oodata ka kvartali finantstulemuste avalikustamise ajal tugevat kasumit.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood

Kuula ka podcasti rahvusvahelisest õppest