kohaselt Premia Foods esmakordselt saavutanud liidripositsiooni ka Leedujäätiseturul. Turuosad nimetatud turgudel vastavalt 40% ja 21%. Läti ja Peterburi turul hoitakse teist positsiooni. Jäätiseturgu iseloomustas selle aasta III kvartalis selgelt kasvanud koorejäätiste eelistamine.
Külmutatud toodete müük küll vähenes 2010 kolmandas kvartalis võrrelduna eelmise aasta sama perioodiga 10,3 miljoni krooni võrra, kuid külmutatud kaupade segmendi mahajäämus eelmise aasta mahtudest väheneb juba teist kvartalit
järjest, teatas Premia Foods. Külmutatud toodete müügi mahajäämuse peamisteks põhjusteks kolmandas kvartalis on vähenenud ostujõud ning suvisele ajale omaselt valminud värsked köögiviljad, mille tõttu sesoonselt kahanes külmutatud juurviljade tarbimine kõigil sihtturgudel.
Kalatoodete müügi vähenemise peamiseks põhjuseks on maikuus toimunud põleng ettevõtte Soome Uusikaupunkis asuvas kalatootmisüksuses, mis mõjutas eelkõige suitsutatud kalatoodete müük ja võrreldes eelmise aasta sama perioodiga vähenes antud tootegrupi müük III kvartalis 27 miljoni krooni võrra.
Geograafiliste turgude lõikes on positiivset kasvutrendi võrreldes eelmise aasta
sama perioodiga näidanud kõik kolm Balti turgu, sealjuures on eriti rõõmustav Lätis saavutatud 2,3%-line müügikasv, mis tuli peamiselt kasvanud jäätisemüügi arvelt. Jäätisemüügi positiivne mõju väljendub ka Eesti ja Leedu müüginumbrites.
Jäätisemüük Peterburi regioonis Venemaal oli kolmandas kvartalis edukas ning andis ettevõttele lisandunud käivet 66,8 miljoni krooni eest. Peterburgis
jätkab Premia Foods tugeval teisel positsioonil ligikaudu 22%-lise turuosaga.