Mobiilne rakendus turundab ennast ise, ütles Solaris Kino turundus- ja kommunikatsioonijuht Tanel Tatter.
Eelmisel aastal müüs Solaris Kino 36% piletitest kodulehe ja äpi kaudu, mis võtab survet ära järjekordadelt, rääkis ta täna Äripäeva
äpiseminaril. Äpi osakaal veebimüügis ulatub teatud päevadel kuni 60%ni.
Tatteri sõnul on äpi plussiks kinopileti saamine telefoniarvega, samuti on nutitelefoniga pileti ostmine alternatiiv veebimüügile, järjekorrale kinokassa ees ja krediitkaardi kasutamisele. Lisaks näed saalis oma Facebooki sõprade istekohti, sõnas ta.
Solarisel õnnestus Tatteri sõnul tulla äpiga turule õigel ajal. "Olime kodulehega võitnud auhindu, me olime Tähtede Klubiga (püsikliendiprogramm - toim.) väga edukad," sõnas ta. Selle huvi tuules sõites sattusime õigele ajale. Lisaks nutitelefonide kõrged müüginumbrid, lisas kino turundus- ja kommunikatsioonijuht.
Solaris Kino külastatavus kasvas eelmisel aastal tunamullusega võrreldes 22%. Mobiilirakendust ehk äppi kasutab 35 000 inimest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
AppTankeri juhi Martin Mägi sõnul eeldavad potentsiaalsed kliendid tihti, et äpi loomine maksab viiendiku selle tegelikust hinnast.
Eestis on täna kasutusel 300 000 nutitelefoni ja 45 000 tahvelarvutit, ütles EMT kommunikatsioonijuht Lauri Toomsalu.
99% äppidest ehk nutitelefonis jooksvatest programmidest on tegelikult surnud, ütles IT-ettevõtja Tõnu Runnel täna Äripäeva äpiseminaril.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.