Apple juht Tim Cook andis vilje, et Apple ei tee kasvu genereerimiseks tööd teleri kallal, vaid arendab kella, mis võib osutuda kasumlikumaks, vahendab Bloomberg.
Citigroupi analüüsi kohaselt müüdi üle maailma 2013. aastal kellasid enam kui 60 miljardi dollari eest. Kuigi seda on vähem, kui üleilmse telerimüügi käive, on ärikasumimarginaal kelladel umbes 60 protsenti, ütles Citigroupi analüütik Oliver Chen. See on neli korda kõrgem, kui teleritel, ütles Bloombergi analüütik Anand Srinivasan.
„See võib olla 6 miljardi dollari võimalus Apple'ile, ning seal on kõvasti kasvuruumi, kui tehakse midagi täiesti uut nagu iPodiga – midagi, mida tarbijad isegi ei teadnud vajavat,“ ütles Chen, kes katab luksuskaupade jaemüüjaid.
Turuanalüüsi firma IHS Electronics & Media prognoosi kohaselt genereerivad tänavu telerimüüjad üle ilma 119 miljardit dollarit käivet. Cheni marginaaliprognooside kohaselt tähendaks kümne protsendine turuosa, et kelladega teenitaks 3,6 miljardi dollarine ärikasum võrreldes telerite 1,79 miljardi dollariga.
Nutikella on ka püütud varem luua. Microsoft allkirjastas Citizen Watchi ja Fossiliga 2003. aastal lepingud, et luua kell, mid annab liiklus-, sporditulemusi ja ilmateateid. Püüdlus lõppes 2008. aastal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maailm ootab Apple’ilt uut revolutsioonilist seadet ning viimaste kuulduste järgi võib selleks olla käekell, mis suudab täita nutitelefoni ülesandeid.
Bloombergi teatel arendab Samsung Electronics Co. enda nutikella ideed ehk nutitelefoni omadustega käekella.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.