Colliers Internationali konsultant William
Vesilind ütles, et Põhjaranna Äripark erineb Muuga sadama äärsetest
konkurentidest eelkõige oma suuruse poolest. Klientide puudust uus ärilinn ei
karda.
„See tähendab suuremaid võimalusi ärihooneteks, tootmiseks ja ladudeks,“ rääkis Vesilind aripaev.ee-le, „meie äripark on nii suur, et võimaldab lausa uue linna ehitamist.“
Põhjaranna Äripargi ehitusmaht ulatub 2,34 miljoni ruutmeetrini. „Maardu linn andis õiguse ehitada uue linna. Detailplaneering on kinnitatud,“ lisas Vesilind.
Kuna alles alustati turundustegevust, krunte veel müüdud pole. Vesilinnu sõnul on mõned krundid broneeritud, mida on ligikaudu 20% äripargi mahust.
„Logistikasektor kasvab kogu aeg. Näeme äripargi asukohal hämmastavat potentsiaali,“ hajutas Vesilind kahtlusi, et müügiga tuleb pikalt oodata või et piirkonna hilisematele äriparkidele ei jätku kliente.
Otse Muuga sadama värava taha rajatava Põhjaranna Äripargi kogupindala ületab pisut 78 hektarit. Lisaks äri-, tootmis- ja laohoonetele kavandab arendaja Põhjaranna Äriparki ka ostukeskust.
Seotud lood
Mergo Holdingu juhatuse liige Andrus Piir
ütles aripaev.ee-le, et tõenäoliselt lükkub kavandatavate äriparkide müük
järgmisse majandusbuumi.
Ettevõtted saavad Paldiski Tehnopargi
kinnistutele ehitada jupi raudteed või toruühenduse sadamaga, rääkis
aripaev.ee-le tehnopargi juhatuse liige Tõnu Puidak.
Ettevõtja Margus Reinsalu firma plaanib
Muuga sadama vahetusse lähedusse ehitada 68hektarilise ärikompleksi, mille
orienteeruv maksumus ulatub kuni 60 miljoni kroonini.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.