Apple'i tegevjuht Tim Cook vabandas iPhone'i garantiipoliitika pärast Hiinas seoses klienditeeninduse kriitikaga, vahendas Bloomberg.
Cooki teatel muudab Apple senist tava, kui "probleemsete" iPhone'ide ostmisele järgnenud 15 päeva jooksul pakuti asendust või tagasimakset. Apple tõotas parandada koolitust, klienditeenindust ja Hiinas Apple'i tooteid müüvate poodide jälgimist.
Vabandus saabus pärast Hiina kommunistliku partei ametliku häälekandja People's Daily artiklite seeriat, mis kritiseeris iPhone'i tootjat kehva teeninduse pärast.
Hiina on Apple'i jaoks USA järel suuruselt teine turg, kus majandusaasta esimese kvartali (lõppes detsembris) müügi suuruseks oli 6,83 miljardit dollarit.
Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 13:31 (Eestis kell 20:31) langes Apple Inc 1,73%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind kukkunud 27,53%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Apple ostis 20 miljoni dollariga Silicon Valley startup-ettevõtte WiFiSlam, mis toodab kaardirakendusi nutitelefonidele, kirjutas Wall Street Journal.
Maailm ootab Apple’ilt uut revolutsioonilist seadet ning viimaste kuulduste järgi võib selleks olla käekell, mis suudab täita nutitelefoni ülesandeid.
Hiina riigimeedia on jätkuvalt tugevalt kritiseerimas Apple'it ning ameitvõimud teatasid, et suurendavad järelvalvet firma üle seoses tarbijakaitsega.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.