• OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93
  • OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93
  • 17.10.12, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ostjaskond on kõige moeteadlikum

Kaubanduse aastakongressil esinenud Leedu jaeketi Apranga grupi finantsdirektor Saulius Bacauskas loetles üles Eesti turu erinevused Läti ja Leedu turuga võrreldes.
Zarat ja kümneid teisi kaubamärke esindava Leedu jaehiiglase Apranga meelest on Eesti ostjaskond tunduvalt moeteadlikum. Samuti on siin palju rohkem turiste, mistõttu on ka müügikõver suuresti kattuv turismihooajaga, eriti just luksuskaupade turul.
Eesti kaubanduskeskustes puudub meelelahutusvõimalus, mistõttu inimesed veedavad seal vähem aega ja keskustes on lõunanaabritega võrreldes väiksem inimeste käive. Puudub ka selge liider kaubanduskeskuste seas. 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele