Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti ostjaskond on kõige moeteadlikum
Kaubanduse aastakongressil esinenud Leedu jaeketi Apranga grupi finantsdirektor Saulius Bacauskas loetles üles Eesti turu erinevused Läti ja Leedu turuga võrreldes.
Zarat ja kümneid teisi kaubamärke esindava Leedu jaehiiglase Apranga meelest on Eesti ostjaskond tunduvalt moeteadlikum. Samuti on siin palju rohkem turiste, mistõttu on ka müügikõver suuresti kattuv turismihooajaga, eriti just luksuskaupade turul.
Eesti kaubanduskeskustes puudub meelelahutusvõimalus, mistõttu inimesed veedavad seal vähem aega ja keskustes on lõunanaabritega võrreldes väiksem inimeste käive. Puudub ka selge liider kaubanduskeskuste seas.