Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uuring: eestlane joob liiga palju alkoholi
Konjunktuuriinstituudi läbi viidud
alkoholiteemalistest uuringutest selgus, et eestlaste arvates tuleb alkoholi
tarbimist vähendada.
Värsketel andmetel tarbib Eestis alkoholi ligikaudu neli täiskasvanut viiest ning kõige sagedamini juuakse veini ja õlut.
Kuna vastanute arvates juuakse alkoholi liiga palju, siis on võrreldes 2005. aastaga suurenenud ka elanike poolehoid karmimale alkoholipoliitikale, teatas põllumajandusministeerium.
2006. aasta 9 kuuga suurenes Eestis enamike alkohoolsete jookide toodangu maht. Erandiks olid vaid kanged alkohoolsed joogid ja puuvilja-marjaveinid.
Ekspordikäibes moodustasid suurema osa kanged alkohoolsed joogid (60%).
Uuringud valmisid põllumajandusministeeriumi tellimusel Eesti Konjunktuuriinstituudis selle aasta alguses. Läbi viidi uuringud Eesti alkoholituru, alkoholi tarbimise ja alkoholipoliitika ning Eesti alkoholitootjate konkurentsivõime kohta.
Keskerakonna Noortekogu korraldab 1.
veebruaril justiitsministeeriumi ees piketi, et protestida justiitsminister Rein
Langi alkoholipoliitika vastu ning toetada karskusliikumist.
Keskfraktsioon algatas täna Riigikogus
alkoholiseaduse muutmise seaduse eelnõu, soovides keelata alkoholireklaami
televisioonis, raadios ja välimeedias ning vägijookide öise müügi kogu riigis,
teatas erakond.
Sotsiaalminister Jaak Aab tegi täna
majandusministrile ettepaneku võtta riigikogu menetlusest tagasi valitsuse
algatatud reklaamiseaduse eelnõu, sest riigikogu majanduskomisjoni otsuse järgi
oleks avalikkusele suunatud alkoholireklaamiga alustatud televisioonis juba
kella 21-st.
Eesti juhtiv alkoholitootja ja -importija
Liviko müüs eelmisel aastal ligi 11 miljonit liitrit kanget alkoholi, ettevõtte
maksis aastaga 496 miljonit krooni alkoholiaktsiisi.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.